poniedziałek, 20 lipca 2015

(Zdjęcie: Sylwia Bartyzel)

Tym, których dopadła już wakacyjna nuda albo chcą na chwilę schować się przed słońcem, zdarza się pewnie szukać od czasu do czasu ciekawego wydarzenia w swoim mieście. Kulturalne "ściągawki" przydają się też zwiedzającym nowe miejsca. Jeśli należycie do którejś z tych grup i jeszcze nie słyszeliście o stronie internetowej uruchomionej w ramach programu Kultura Dostępna, pewnie będziecie chcieli to zmienić - w każdym razie warto. 

>> Czytaj też: Skąd brać informacje o spotkaniach autorskich i innych wydarzeniach kulturalnych?

Wyszukiwarka tanich i darmowych przedsięwzięć kulturalnych to odpowiedź na problemy osób nieuczestniczących w kulturze z powodu braku czasu i pieniędzy, czyli właściwie większości z nas, bo wcale nie jest trudno trafić na kogoś, komu zdarzyło się przegapić ciekawy koncert, bo dowiedział się o nim po fakcie albo narzeka, że częściej chodziłby do teatru, ale ceny zwalają z nóg. Na stronie internetowej kulturadostepna.pl można znaleźć wydarzenia z darmowym wstępem lub takie, za które zapłacimy nie więcej niż 20 złotych, w jednej z sześciu kategorii: teatr, sztuka, muzyka i taniec, literatura, edukacja i wydarzenia dla dzieci.

Kultura dostępna nie jest jedyną propozycją dla osób chcących wiedzieć, co dzieje się w ich okolicy. Dobrych alternatyw można znaleźć przynajmniej kilka i tak naprawdę nie chodzi o to, żeby śledzić właśnie tę stronę i najlepiej zaglądać na nią codziennie jeszcze przed śniadaniem, ale dobrze jest mieć taki serwis, dzięki któremu jest się na bieżąco, żeby nie przegapić ciekawego wydarzenia (sama zrobiłam to ostatnio i nie polecam ;)).


Print screen - Kultura dostępna

11 komentarzy:

  1. O, bardzo często coś przegapiam albo szukam i nie mogę nic znaleźć. Taki serwis to dobra opcja, pomoc. Już lecę go przetestować, a być może coś się właśnie dzieje obok mnie, a ja o tym nie mam pojęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo coś przegapić, a potem trochę tego szkoda, dlatego takich stron nigdy dość :D

      Usuń
  2. O, to brzmi nieźle. Pędzę sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mogę iść jutro na spotkanie z Dzikowską. Czuj się winna, bo to przez Ciebie. :P

      Usuń
    2. Ups? No tak, to moje wyczucie czasu... ;))

      Usuń
  3. O, super - poszukam czegoś dla siebie! Takiej strony mi było trzeba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :>

      Usuń
  4. Super, może sama skorzystam, a już na pewno komuś ten link podrzucę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że strona się spodoba :))

      Usuń
  5. To rzeczywiście całkiem spore ułatwienie dla każdego, kto chciałby spędzić trochę czasu "z kulturą" ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie trzeba przeglądać stron różnych instytucji i organizacji, wszystko w jednym miejscu :>

      Usuń