czwartek, 14 sierpnia 2014

Halo Kraków!


Hej, 

mamy dla Ciebie zaproszenie - my, to znaczy Gosiarella i ja (będą też Marta, Agata, Magda i Jan ;)). Jeśli 31. sierpnia będziesz w Krakowie lub okolicach, koniecznie wpadnij do Opium (ul. Jakuba 19). Jeśli mieszkasz gdzieś dalej, masz świetną okazję żeby wreszcie odwiedzić stolicę Małopolski, albo inaczej: miasto literatury!

Będziemy rozmawiać o książkach, kulturze, może o tym czy w ogóle warto o nich pisać albo co trzeba zobaczyć w Krakowie? Tego jeszcze nie wiemy, wszystko zależy od Was - no chyba że nikt się nie zjawi, wtedy porozmawiamy o tym, jakie ciężkie życie ma bloger książkowy...

Zapraszamy tych, którzy blogi piszą, chcieliby zacząć to robić albo tylko je podczytują, to nie ma większego znaczenia. Ważne jest tylko to, żeby choć trochę lubić kulturę (albo chociaż jej nie znosić; wszystko, byle nie podejście pod tytułem: "Nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem" ;)).

PS. Żeby nie było że nie idziemy z duchem czasu, na facebooku jest oczywiście specjalne wydarzenie informujące o szczegółach spotkania. Nie pomyślałyśmy tylko o hashtagu... 


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszamy, będzie fajnie... chyba ;)

      Usuń
    2. Na pewno :). // Na 99% wpadnę na chwilę :). Mam nadzieję, że będzie się można łatwo połapać, która to grupka...

      Usuń
  2. Proszę bardzo do wyboru mamy: #GosiarellowoMagnolioweSpotkanie lub #BlogeryWychodząZInternetów. Osobiście głosuje na 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym była nawet za obydwoma, ale twitter nie pozwala dużo mówić ;(

      Usuń
  3. Niestety dlaeko mi do Krakowa :( a na pewno będzie świetnie. Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, Kraków taki ładny - koniecznie nas kiedyś odwiedź ;>

      Usuń
  4. Obecność obowiązkowa! (postaram się trafić, chociaż moja znajomość miasta, pomimo mieszkania w nim jest daleka od dobrej) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że obowiązkowa! ;) Mam podobny problem, w Opium jeszcze nie byłam, ale jakoś damy radę :D

      Usuń