sobota, 8 marca 2014

Wpis całkiem informacyjny


Tydzień bez żadnego wpisu - aż tak. Co najgorsze, nie mam już wymówki w stylu: "nauka, egzaminy, praca". Prawda jest taka, że od tygodnia się obijam, oglądam Suits, tracę wiarę w to, że ktokolwiek może i powinien oceniać kulturę (a propos Oskarów i nominacji do nagrody im. Kapuścińskiego, gdzie w obydwóch przypadkach pominięto superważne tytuły) i zwiedzam Kraków. Udaję też, że piszę o ochronie prywatności w internecie, więc gdybyście mieli na ten temat jakieś przemyślenia, chętnie poczytam.

Dzisiaj postanowiłam się przemóc i coś napisać, bo dobrze byłoby wreszcie podać wyniki konkursu z "Podróżami z nim i samotnie" (organizowanego dzięki Zyskowi i S-ka). Nie przedłużając, książki zgarniają:




Gratuluję i proszę o podesłanie adresów do wysyłki na magnolied@gmail.com :) Przy okazji wszystkim wam życzę (nie tylko z okazji dzisiejszego i poniedziałkowego święta), żeby te podróżnicze marzenia kiedyś się spełniły!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję! A no i gratuluję wygranej :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom. Czeka Was mnóstwo przyjemności związanej z lekturą wygranej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jejku, dawno mnie tu nie było a tu takie wiadomości :)) super :) bardzo się cieszę, i już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dalej przeżywam oscara dla "Zniewolonego"... Czy musiało być aż tak przewidywalnie?! Rozumiem Twój zastój, mnie też się ostatnio nie chce...

    OdpowiedzUsuń