czwartek, 30 stycznia 2014

Co Magnolie robią w konkursie na BR?


Osoby, które pytały o to jeszcze dwa tygodnie temu, słyszały że Magnolii w konkursie na Blog Roku nie będzie. Powody były dwa:

1) Miałam już swoich faworytów.

2) Miałam też wyrzuty sumienia, bo w ostatnim miesiącu (i nie tylko) tak tu głucho i pusto,
a statystyki i tak rosną - i to w jakim tempie!

Trochę się jednak pozmieniało, bo najpierw dostałam przemowę motywacyjną, a potem przypomniałam sobie, jacy wszyscy byli mili przy okazji eBuki (co dawało więcej radochy niż samo wyróżnienie) :)

 

Tak dotarliśmy do punktu, w którym startuje głosowanie, a gdzieś tam na liście w kategorii Kultura i popkultura są Magnolie. Game is on.

Nie zachęcam was jakoś szczególnie do słania smsów, zwłaszcza jeśli w alternatywie macie ciekawsze rozmowy niż te z konkursowym systemem, ale z góry dziękuję tym, którzy chwilę
i ochotę jednak znajdą


__________________________

Sherlockowe gify pochodzą stąd.
Jeśli jeszcze nie czytaliście wczorajszego wpisu o muzyce do czytania, zapraszam tutaj.

8 komentarzy:

  1. BTW: Koszt SMS-a to 1,23 zł brutto - czyli mniej, niż coś, co kosztuje 1,24 zł, znaczy dość mało, słowem: stać mnie, a co! #burżuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, jak matematycznie i logicznie - uwielbiam :D

      Usuń
  2. Powodzenia :) ja usunęłam z bloga kod. I tak nie mam szans, a wkurzał mnie spam z USA...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam, znalazłam tego bloga niedawno i już się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogo jak kogo, ale ciebie nie powinno w tym konkursie zabraknąć, toteż cieszę się, że cię tam widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Nie biorę udziału, bo nie mam najmniejszych szans w starciu z innymi blogami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Moim zdaniem, dobrze zrobiłaś, że się zgłosiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń