wtorek, 24 grudnia 2013

Jak przetrwać święta?


Dzisiaj mam dla was tylko: "Wesołych Świąt!" i wybór najfajniejszych scen związanych ze świętami prosto z najlepszych seriali komediowych (i z Gilmore Girls, akurat one do gatunku nie do końca się zaliczają :)). 

Wiecie jakie są ich sposoby na przetrwanie świąt?

Ułóż świąteczną piosenkę
(albo - jeszcze lepiej - poproś przyjaciela, żeby zrobił to za ciebie)

Niestety nie każdy z nas ma w gronie najbliższych znajomych autora hitu z rodzaju "Smelly Cat", ale śpiewać każdy może, a rymowania w kompletnie oderwany od rzeczywistości sposób uczyliśmy się już w okolicach podstawówki (wymówki brak, a pusta kartka czeka!).


Wersja uproszczona dla muzycznych antytalentów: można spróbować podłożyć tekst do melodii już istniejącej.


Pamiętaj, że najlepszy świąteczny prezent to uścisk

Na wypadek jednak, gdyby twoi znajomi tego nie wiedzieli, daj im coś naprawdę dla nich - nie uniwersalny prezent w stylu książki czy płyty (Leonarda i jego zestawu małego fizyka nie przebijesz, ale zawsze warto próbować).


Zorganizuj sobie śnieg

Jeśli Lorelai miała rację, a najlepsze rzeczy przytrafiają się nam wtedy, kiedy pada śnieg, to chyba mamy problem. Cały świat robi co może. W internecie trwa gigantyczna akcja informacyjna, która chyba ma na celu dotarcie do odpowiedzialnego za brak śniegu... Miejmy nadzieję, że Jack Mróz ma konto na facebooku.

11 komentarzy:

  1. "Smelly Cat" <3 Najfajniejsza najgłupsza piosenka wszech czasów :P

    Wesołych Świąt :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te seriale uwielbiam, więc i sceny bardzo dobrze kojarzę. Każda z nich jest świetna :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten odcinek Big Bang Theory! Aż się wzruszyłam kiedy Sheldon przytulił Penny.. :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chyba czas ułożyć piosenkę!

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech te najpiękniejsze w roku Święta upłyną wszystkim w ciepłej domowej atmosferze, w gronie rodziny i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smelly cat wymiata :D Byłam dzieckiem jak pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę i pamiętam, że zastanawiałam się czy dobrze zrozumiałam o co w niej chodzi :P

    Z propozycji w tym poście najbardziej rozśmieszyła mnie kompilacja z "How I met your mother" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Bardzo zabawny...! Lubiłam Pancernika. I Kochane kłopoty <3 I mnie również najbardziej podpasował filmik z HIMYM :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że użyłaś fragmentów z ,,Przyjaciół". To mój absolutnie ulubiony serial!

    OdpowiedzUsuń