wtorek, 31 grudnia 2013

Książkowa blogosfera 2013


Ostrzegałam, że lubię podsumowania :) Było już o książkach w 2013 roku, dzisiaj będzie blogowo (warto byłoby też podsumować ten rok filmowo i muzycznie, ale dla mnie tutaj wystarczą dwa słowa: "Wyścig" i rosnąca popularność Rodriqueza, który - swoją drogą - odwiedzi nas w nadchodzącym roku).

Co ciekawego wydarzyło się w blogosferze książkowej w dwa tysiące trzynastym?
Zobaczmy: 


PS. W wyborze pomagało mi kilkanaście osób, wielkie dzięki dla wszystkich! Co najlepsze, prawie każdy z zapytanych (booksbibbing.blogspot.com, miqaisonfire,wordpress,com, yosoymorena.blogspot.com, kreatywa,net, papierowyazyl.blogspot.com, ksiazkowo.wordress.com, ksiazkowka.blogspot.com, zwiedzamwszechswiat.blogspot.com, soy-como-el-viento.blogspot.com, agatonistka.blogspot.com, bookmeacookie.pl, kulturka-maialis.blogspot.com, wkrainiestron.pl, waniliowe-czytadla.blogspot.com, stulecieliteratury.pl, bezrobotna.pl) wskazał inny tytuł jako książkę roku i inne wydawnictwo jako to, z którym najlepiej się współpracowało :)).

A ja się najbardziej cieszę z tego, że w tym roku miałam okazję poznać kilka osób piszących
o książkach i nie tylko (Gosiarella obiecała, że kiedyś zorganizujemy też spotkanie dla czytelników, nie tylko blogerów, ale jeszcze nie jesteśmy pewne czy ktoś oprócz nas by na nie przyszedł ;)), że wzięłam udział w akcji Znaku i odwiedziłam ich drukarnię, że zaczęłam trochę więcej pisać o reszcie kultury (tej pozaliterackiej), że Magnolie zostały nominowane do eBuki
(i że w związku z tym dostałam masę pozytywnych wiadomości, dzięki!) 
i najważniejsze - że bloga czytają ludzie, którzy lubią duskutować, a czasem mi pokazać, że nie mam racji. Jesteście najlepsi! 

W przyszłym roku planuję kilka zmian (jeden nowy cykl już się przygotowuje, reszta dopiero
w planach), ale trochę też zostanie po staremu - będzie o kulturze. Tymczasem: udanego sylwestra i szczęśliwego czternastego!

22 komentarze:

  1. To o Titanicu jest wyjątkowo trafne, więc życzę Ci szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie, dzięki wielkie za zaproszenie mnie do jego współtworzenia! :)
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego co najlepsze. Mam nadzieję, że Twój blog będzie się nadal tak wspaniale rozwijał! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty zawsze tworzysz wyborne grafiki <3
    Podsumowanie genialne, już jestem ciekawa czym rok 2014 nas zaskoczy :)
    Pozdrawiam, dziękuję za zaproszenie do zabawy i również życzę duuużo szczęścia, zdrowia (he he, przydaje się! :P), weny, ochoty na pisanie (bo czasem brakuje, a to nie dobrze) i żebyśmy się tego 11 stycznia spotkały :)

    PS. Przepraszam za pusty komentarz powyżej, mnogość kont moich mnie przeraża... I zawsze jestem zalogowana nie tu gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, świetny ten obrazek na końcu! Szczerze się uśmiałam :)
    Tobie również życzę dużo szczęścia i spełnienia wszystkich noworocznych planów i postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne podsumowanie, że też ci się chciało! Fajnie wyszło :-)
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego, szczęścia przede wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wyszło! Jak widzę takie podsumowania, to jak głupia się cieszę, że jestem choć w niewielkiej części elementem tak fantastycznego blogerskiego świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha:) Świetna prezentacja i tekst! I nie martw się, Gosiarella dotrzymuje słowa i zrobimy takie spotkanie! A jeśli nikt z naszych czytelników nie przyjdzie to zawsze mamy siebie;)
    Szczęśliwego 2014! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to pięknie i profesjonalnie zrobiłaś.
    Niech Ci więc w 2014 Roku szczęścia nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne obrazki - i ten na początku i ten na końcu;) I dobry pomysł z prezentacją;)
    Szczęśliwego 2014 roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie i bardzo dobry pomysł z prezentacją :) Na nowy cykl czekam niecierpliwie, bo znając Ciebie to będzie coś genialnego :)
    Ps. I ani trochę się nie ucieszyłam, jak zobaczyłam jakim zdjęciem podsumowałaś akcję Spadły z Nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z twojej prezentacji wynika, że blogosfera książkowa miała pracowity rok, oby i kolejny przyniósł jeszcze więcej podobnych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie czekam na cykl! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na podsumowanie. Ja dopiero w tym roku pojawiłam się w blogosferze, ale już czuję, że jest to miejsce dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, widzę, że solidarnie postawiliśmy na totalną różnorodność :) Chyba nie jest u nas tak nudno, jak myślałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja czuję niedosyt, bo było tego znacznie znacznie więcej! :) ale podsumowania muszą być krótkie, bo inaczej nikt by tego nie czytał. Brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakim cudem ja przegapiłam ten tekst (a właściwie podsumowanie)?! Bardzo fajna sprawa, zwłaszcza ta mini prezentacja :) Twój blog to dla mnie takie książkowo-blogosferowe wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, dopiero teraz wpadłam na ten Twój wpis, fajnie to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo Twój blog jest interesujący i stale się rozwijasz :) Czekam na nowe cykle ;)

    OdpowiedzUsuń