środa, 11 grudnia 2013

Konkurs prawie noworoczny

Ostatnio pozbywam się książek na rzecz znajomych i pomyślałam, że może ktoś z was też by jakąś przygarnął? :) Tradycyjnie jest kilka do wyboru. 


"Partyzanci" - J.L. Anderson
"Córka żywiołu" - L. Fallon
"Orkan na Jamajce" - R. Hughes
"Bieganie dla początkujących i zaawansowanych" - G. Rogóż



Do zrobienia są dwie rzeczy: po pierwsze trzeba wybrać nagrodę, po drugie odpowiedzieć na pytanie: Plakat jakiego filmu wisi w moim pokoju? Jak niektórzy się pewnie domyślają, jest to przedłużenie zagadki z facebooka, gdzie padło już kilka typów. Żeby nie było tak trudno, mam podpowiedź: produkcja miała swoją premierę już w naszym wieku, nie jest to żaden klasyk. 

Wygrywa osoba, która będzie najbliżej właściwej odpowiedzi - swoim typem trafi w kraj czy rok produkcji itp. Na strzelanie macie czas do 25 grudnia. Osoby anonimowe bardzo proszę o zostawienie maila w komentarzu.

PS. Będę bardzo wdzięczna jeśli ktoś wrzuci informację o konkursie gdziekolwiek :)

Wyniki: no nie, nikt nawet nie obstawił polskiego filmu! :) Jako że ciężko u was ze strzelaniem, wybrałam odpowiedź, która spodobała mi się najbardziej, a książka trafi do Joanny (gratuluję i proszę o kontakt mailowy: magnolied@gmail.com). 

Druga, dodatkowa, jest już zarezerwowana dla dwóch takich, które przeprowadziły całe dochodzenie i po zadaniu ok. dwudziestu pytań tytuł odgadły :)

10 komentarzy:

  1. Cóż, nie mam szczęścia w zgadywaniu, ale może.."Harry Potter" :D? Z chęcią przeczytałabym "Córkę żywiołu".

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja spróbuję szczęścia :) Obstawiam film "Piraci z Karaibów" . A zgłoszę się po "Orkan na Jamajce" - R. Hughes, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ciężko będzie zgadnąć spośród tak wielu pomysłów, które przychodzą do głowy.. Może 'Poradnik pozytywnego myślenia'? :)
    A książka, którą wybieram, to 'Córka żywiołu'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale trudna zagadka. Może masz plakat Darów Anioła, czyli ,,Miasto kości''?
    Marzy mi się przeczytanie ,Córki żywiołów'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam

    Moje typy: " Nędznicy" lub "Amelia"

    książka: "Bieganie dla początkujących i zaawansowanych" - G. Rogóż - zbliża się czas noworocznych postanowień ;)

    pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężka sprawa... Może "Magnolia"? :) Pewnie wielkie pudło, ale jakby co to chętnie przeczytam "Partyzantów".
    A przy okazji zapraszam na konkurs do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale od razu pomyślałam o Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany'ego", ale coś czuję, że to wcale nie ten plakat ;)

    Ale jakby się udało, to ładnie poproszę o "Partyzantów" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram 'córkę zywiołu'. Myślę,że plakat 'Igrzysk Śmierci" (ew. 2 częsci ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm...Myśle, że plakat ten jest z Kill Billa, Bękartów wojny lub z Django qwerkimaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń