poniedziałek, 28 października 2013

Driada radzi, jak czytać horrory... - fragment przewodnika dla niezorientowanych ;)

Dzisiaj nietypowo. Po pierwsze mam dla was dwanaście stron tekstów, zdjęć i obrazków. Po drugie autorami większości z nich jesteście wy sami (to trochę tak, jakbym chciała sprzedać komuś jego własną deskę do prasowania, ale od czego jest dobra reklama?). 

Początek tej historii to tekst o tym, jak czytać lekką fantastykę. Później doszedł związany z nim konkurs, a ja pomyślałam, że w ramach jego podsumowania dobrze byłoby zrobić magnoliowo-czytelniczy przewodnik po tym, jak czytać różne gatunki: trochę na wesoło i trochę na poważnie, bo niektórzy czytają tak rzadko, że mogliby przypadkiem zapomnieć, jak się to tak właściwie robi.

Niestety nie mogłam wkleić wszystkich waszych tekstów, bo zwyczajnie byłoby ich zbyt dużo, ale ta część, która znalazła się w środku, już i tak jest spora, dlatego na samej górze jest spis treści, żeby każdy mógł spojrzeć od razu na to, co go interesuje. Jeśli miałabym coś polecić to na pewno rymowankę o kryminałach, grafikę o horrorach i opis romansów, bo jego autorka udowodniła, że ci, którzy z nich kpią, powinni się schować. Zwycięzca jest tylko jeden (i moim zdaniem nie może to być nikt inny niż Driada), ale wszystkim innym też gratuluję - wyobraźni i gustu :)

Wracamy do pliku. Możecie go pobrać jako osobny dokument zapisany w Wordzie. Jeszcze nie wiem, czy skorzystanie z tej opcji to dobry pomysł, ale jeśli nie spróbuję to będzie mnie zżerała ciekawość, więc tym razem jest -

TUTAJ.

Dobra lektura na bezsenność to podstawa. 

Dla śpiochów też, ale to dopiero jutro :)

24 komentarze:

  1. Ten system pobierania masz średnio fajny (za dużo klikania) :P
    Jak chcesz, to możesz dodać ten link też: http://bit.ly/magnolie_tekst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, świetne, dzięki! :) Szukałam czegoś takiego, ale potem stwierdziłam, że dzisiaj i tak nikomu nie będzie się chciało pobierać i poszukam jutro :D

      Usuń
  2. Właśnie pobrałam i zabieram się do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Moniczko, gdyby nie Gosiarella i jej pretensje odnośnie mojego okna w Twojej willi, to wiedz, że z wielką radością upiększyłbym Twój poradnik swym tekstem. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy, hy... źle ją podlinkowałem.
      Hy, hy... dobrze jej tak...

      Usuń
    2. Spokojnie, jak już zamieszkamy razem to napiszemy we trójkę niejeden bestseller :)

      Usuń
    3. Maciej ty bestio! Nawet ze złym linkiem namierzyłam w końcu twą nikczemną wypowiedź!
      Monika - Si!

      Usuń
  4. Na razie tylko ściągnęłam i rzuciłam okiem. Jak to jest ślicznie zrobione! Kochana, jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówi mój profesor od gospodarki: dyzajn ponad wszystko :D Dzięki :)

      Usuń
  5. Już zabieram się do czytania, idealne na sen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja ;) Świetny pomysł i wykonanie. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. bez kitu, jestem dumna, że znam Cię osobiście @.@

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie to wymyśliłaś, super przewodnik :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety pobrać nie mogę;( Nie ta wersja worda:/ Czy jest opcja iż będzie to np. w pdf?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, na razie rzuciłam okiem na ulubione gatunki, ale z resztą też się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetnie to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, ciekawie :D Na pewno przeczytam do końca w niedługim czasie (studia zabierają mi każdą wolną chwilkę ostatnio...) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego przewodnika było nam trzeba! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne :D poczytam do poduszki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę.. naprawdę fajna sprawa !
    Dziękuję, za umieszczenie mojego tekstu w tym poradniku : )
    ~Alexxandra

    OdpowiedzUsuń