sobota, 12 października 2013

Jak czytać... - Konkurs

Stwórz krótki przewodnik po czytaniu i wygraj książkę :)

Pamiętacie jeszcze tekst o tym, jak czytać lekką fantastykę? Postanowiłam trochę rozwinąć temat, a dokładniej mówiąc - mam nadzieję, że wy zrobicie to za mnie. 

Trzy kroki do wykonania

1. Wybierz ulubiony gatunek literacki (lub po prostu taki, który dobrze znasz).

2. Stwórz króciutki przewodnik po tym, jak, gdzie i dlaczego powinno się czytać zaliczane do niego książki (np. lekka fantastyka: Jak? Bez czepiania się szczegółów. Gdzie? W tramwaju, w domu, na ulicy... gdziekolwiek. Dlaczego? Bo to idealny sposób na odstresowanie się). Wystarczą ogólniki, można też spróbować trochę bardziej się rozpisać.

3. Odpowiedź wyślij do 26 października na adres magnolied@gmail.com .

I nagroda

Nagrodą będzie - niespodzianka ;) - książka, do której pewnie dorzucę też film i tzw. "umilacze". Można ją wybrać z czterech proponowanych przeze mnie tytułów:



Zwycięzcę wybiorę drogą losowania, chyba że któraś z odpowiedzi będzie szczególnie dobra. Dodam jeszcze, że książki są moje, każda była czytana jeden raz, jest w stanie prawie idealnym i chętnie wyląduje na czyjejś półce.

3 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział :) Jak znajdę trochę czasu to napiszę przewodnich i się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie, zaraz coś wymyślę i wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń