poniedziałek, 16 września 2013

Jak to z Magnoliami i eBuką było...


Nie miałam zamiaru zgłaszać Magnolii do konkursu na książkowy blog roku, bo ostatnio sporo się tu zmienia i jeszcze nie wiem, czy na dobre, ale ktoś podrzucił link do strony z informacją o eBuce, weszłam i zobaczyłam mnóstwo znajomych blogów na liście zgłoszonych... no a dalej to już mail sam się wysyłał :) 

Cały czas myślałam raczej o małej eBuce, bo wiadomo, że głosy czytelników znaczą najwięcej, a tu mała niespodzianka: Magnolie są w finałowej dziesiątce. Na wygraną kompletnie nie liczę i nawet bym się zdziwiła, gdyby statuetka trafiła do mnie, bo mam swoje dwa pewniaki, za które trzymam kciuki, ale chyba nawet to nie jest im potrzebne (niestety obydwa w tej samej kategorii więc wygra tylko jeden).


W każdym razie ta dziesiątka (oficjalnie, bo w praktyce dwunastka) to bardzo fajna sprawa, strasznie się cieszę z wyróżnienia! Szkoda mi tylko, że nie wszyscy moi faworyci zostali docenieni, chociaż na to zasługują. Dlatego postanowiłam wspomnieć o nich tutaj (kolejność przypadkowa, nie lubimy się z alfabetem):

Alekulturka - no bo jak to, Darka nie ma w finale? Z tymi jego niesamowitymi/szalonymi pomysłami? Przecież on nawet Cejrowskiego próbował przekonać do blogosfery literackiej! 

Myśli i słowa wiatrem niesione... - Popatrzcie na te książki, które Ann RK ma w nagłówku i powiedzcie mi, że nie ma świetnego gustu, pff! Jak ona coś poleci to ja wiem, że warto.

Miqaisonfire - Miqa prowadzi jeden z dwóch blogów książkowych, które zaczęłam czytać jako pierwsze, a skoro wytrzymałam z nią całe dwa lata, to chyba musi coś znaczyć :) 

Moje książki - Alison to kolejna osoba, która kupiła mnie ciekawym pisaniem o dobrych tytułach. Takie blogi najlepiej przeglądać z notatnikiem do spisywania listy: "chcę przeczytać".

Myśli, wrażenia, interpretacje - Ta strona zawsze kojarzy mi się z cudownym językiem. Mocno literacki, piękny po prostu. Aleksandra mogłaby spokojnie myśleć o wydaniu książki.

Muszę jeszcze wspomnieć o dwóch blogach, które znam od niedawna, ale też bardzo dobrze mi się je czyta: Mały error i Z pasją o dobrych książkach i nie tylko. Za wszystkie siedem trzymam kciuki za rok. Mogłabym (i chyba powinnam) wspomnieć o jeszcze kilku, ale te lubię najbardziej (z tych niedocenionych przez jurorów). No cóż, obiektywizm nie istnieje albo ja jestem jakaś inna :)

40 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia! Bardzo się cieszę, że Twój blog znalazł się w finale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy kiedyś ma swoją chwilę, Ty masz ją teraz i szczerze gratuluję, że Ci się udało zakwalifikować do finałowej dzesiątki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, zasłużyłaś sobie! Ja również żałuję, że w dziesiątce nie znalazły się wymienione przez ciebie blogi :( Może w przyszłym roku się uda?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przynajmniej niektórym z nich się uda. Ale, ale - może w przyszłym roku na liście znajdzie się też Zwiedzam wszechświat? :)

      Usuń
  4. Większość znam z tych, co tutaj wymieniłaś i także się dziwię, że nie znalazły się w finale. Zwłaszcza, że sporo wnoszą do naszej blogosfery. A Tobie oczywiście gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zaszczyt, że zostałam TUTAJ wymieniona, wielką mi sprawiłaś radość w ten deszczowy poniedziałek :)

    A co do Twojej obecności w finale - czułam to w kościach mocno - i przeczułam!

    Wielkie gratulacje, zasługujesz bardzo bardzo - za całokształt! I trzymam kciuki!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłoby zabraknąć "Myśli, wrażeń...", cudownie się ciebie czyta, magia po prostu! I dzięki za te słowa :)

      Usuń
  6. Gratuluję :) nie ukrywam, że jesteś moją faworytką i będę mocno trzymać kciuki za twoje zwycięstwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale fajnie być czyimś faworytem :D

      No i wiedziałam, że o kimś zapomniałam - miałam wspomnieć jeszcze o twoim blogu, "All you need is book" jak nic za sam tytuł powinno się znaleźć w finale ^^

      Usuń
  7. Gratulacje! I też zdziwiłam się brakiem kilku blogów w finałowej dziesiątce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam Cię dzięki poleceniom w grupie Nieanonimowych książkoholików i od razu pokochałam Twojego bloga. Od tamtej pory wchodzę co najmniej raz dziennie, by sprawdzić, czy jest coś nowego. Piszesz z pasją i przystępnie, więc nie wiem dlaczego nie doceniasz swojej pracy :) Z chęcią zobaczyłabym Magnolie na pierwszym miejscu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a myślałam, że jestem jedyną osobą, która odwiedza Magnolie codziennie :D Ale tak serio - dzięki wielkie! I to nie tak, że jestem jakoś strasznie skromna, ale dwa blogi z listy finalistów po prostu uwielbiam i aż sama trzymam za nie kciuki :))

      Usuń
  9. Tyle dobrych blogów dzięki Tobie poznałam, aż miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Ten tydzień stał się lepszy :))
    Trzymam kciuki za Ciebie!! bardzo, bardzo mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie serdecznie Ci gratuluję i życzę powodzenia w finale! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Dzięki takim akcjom można znaleźć ciekawe blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci przeogromnie, zresztą wiesz. Jeszcze mocniej trzymam kciuki za finał! Pozostałe blogi wcale nie są lepsze od Twojego (choć żeby być sprawiedliwą: kilka jest naprawdę dobrych), więc szanse na wygraną masz jak najbardziej realne. :)

    A za miłe słowa ogromnie dziękuję. Dużo dla mnie znaczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już rano widziałam wyróżnionych, gratuluję więc bardzo :) Trzymam kciuki, bo to Ty jesteś jedną z moich dwóch faworytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również gratuluję! Zasługujesz na wygraną, trzymam kciuki, że się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosowałam na Ciebie, więc bardzo się cieszę:) No i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo liczyłam na to, że adres Twojego bloga zobaczę w finałowej dziesiątce! (No, dwunastce ;)). Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia, żebyś zgarnęła tę statuetkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kibicuję Ci serdecznie (i po cichutku Miqe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli miałabym zagłosować na jakiś blog to byłby to Twój; imponujesz różnorodnością, przejrzysta szata graficzna, ciekawymi pomysłami ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i trzymam mocno kciuki za Ciebie, całą dziesiątka jesteście już jak dla mnie wygrani!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadskromna część mego mózgu twierdzi, iż ja również powinienem znaleźć się w eBukowej, sławetnej dziesiątce, czyliż dwunastce, lecz niestety góra tym razem nie nawiedziła Mahometa. Bądź co bądź wesół jestem, żeś trafiła do tegoż zacnego grona, albowiem wygrać musisz albo Ty, albo Dada; innej opcji nie widzę, bom czterooki, ale również bardzo wymagający! Także ten teges... moje gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedykolwiek postanowię zapisać się na kurs nadskromności to tylko do ciebie :)) Ale z tym nie-udziałem w ebuce to już przesadziłeś, chyba że planujesz sam przyznać sobie statuetkę, co w sumie bardziej się wpasowuje w filozofię bycia "nad" we wszystkim ^^ A z Dadą już życzyliśmy sobie wzajemnie przegranej - nie ma to jak love & peace w książkowej blogosferze :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. (szuka_tanich_statuetek_na_allegro)

      Usuń
  23. Gratuluję! Tyle fajnych blogów zostało zgłoszonych do tegorocznej rozgrywki, że nie dziwię się, że z 10 zrobiła się 12. :) To miły gest wspomnieć o tych, którzy tam się nie znaleźli, a ze wszechmiar na to zasługują. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! :D
    Niektóre blogi znam, nie które nie.. różnie to bywa. Mam nadzieję, że Magnolie znajdą się na podium :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję mistrzu! Zasłużyłaś! Tym profesjonalizmem, świetnymi pomysłami na notki i Twój blog to marka sama w sobie - nie da się go pomylić z żadnym innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, bo jaki inny geniusz nazwałby blog o książkach (przynajmniej w zamyśle) Magnoliami? :D Dzięki wielkie!

      Usuń
  26. Gratuluję sukcesu! W pełni zasłużony. Trzymam za Ciebie kciuki w kolejnym etapie konkursu. :) Również bardzo dziękuję za wspomnienie o moim blogu. Wielka to dla mnie niespodzianka w ten jakże deszczowy dzień. Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, gratuluję! Zasłużone wyróżnienie. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie na Twojej stronie, mam wrażenie że właśnie troszkę urosłam z dumy :-) Bardzo się cieszę że zostałaś wyróżniona, cieszy mnie wyróżnienie Darka no i oczywiście nagroda dla Dady ;-) I już trzymam kciuki za kolejną edycję bo że powinnaś w niej wystartować jest chyba oczywiste :-)

    OdpowiedzUsuń