piątek, 2 sierpnia 2013


Pierwszy z zapowiadanych konkursów startuje dokładnie tydzień przed drugą rocznicą działalności Magnolii - wszystko po to, żebyście mieli wystarczająco dużo czasu, by wygrzebać aparat i zrobić zdjęcie. Wiem, wiem - kolejny raz męczę was z wyzwaniem fotograficznym, ale to dlatego, że straszny ze mnie wzrokowiec, o czym już kiedyś wspominałam (wy chyba też nimi jesteście... no chyba że czytacie na złość oczom :)) i uwielbiam dobrze zrobione okładki.

Nagroda jest świetna i z pewnością przypadnie do gustu wygranemu, więc warto się przyłożyć. Skąd wiem, że tak będzie? Bo zwycięzca sam wybierze, jaką książkę chce otrzymać! Można przebierać w ofercie Wydawnictwa Sine Qua Non, które jest sponsorem nagrody. W grę wchodzi wszystko oprócz tytułów przedpremierowych. Swoją drogą to wasza sprawka, bo nie pomogliście mi w wyborze konkretnego tytułu na facebooku (były prośby, groźby i zero zgodności), a podziękowania za możliwość marudzenia należą się panu Oskarowi! 

Przejdźmy jednak do konkretów. Jak wziąć udział w konkursie?
1. Zrób zdjęcie dowolnej książce lub książkom wydanym przez Sine Qua Non. (Zadanie zastępcze dla tych, którzy nie mają żadnej ich książki: Napisz, o jakim muzyku/zespole muzycznym lub sportowcu poczytał(a)byś najchętniej?).
2. Swoją pracę (bez względu na to, czy jest nią zdjęcie, czy pisemna odpowiedź na pytanie) prześlij na adres e-mail: magnolied@gmail.com. Pamiętaj, żeby to zrobić
do 16 sierpnia! Zastanów się też, jaką książkę wybierzesz w razie wygranej.
3. Jeśli możesz, poinformuj innych o konkursie - na przykład wklejając jeden z poniższych banerów na swój blog:


              


4. Tych, którzy mają ochotę, zapraszam też do "polubienia" Magnolii i SQN na facebooku. U mnie znajdziecie informacje o kolejnych rocznicowych konkursach, wiadomości na temat ciekawych wydarzeń i powiadomienia o nowych postach, a na stronie wydawnictwa ebookowe promocje i wszystko to, co trzeba wiedzieć o muzyce i sporcie.

To chyba wszystko. Aparaty w dłoń i pamiętajcie, co mówią o książkach: "Jak cię widzą, tak cię czytają".

10 komentarzy:

  1. O popatrz, jaki fajny konkurs :)
    Jak wrócę do domu, cyknę fotkę moim książkom z SQN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Na pewno znajdziesz w skrzynce mailowej moje zgłoszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super konkurs! Bardzo fajne zadanie konkursowe i pomysł na nagrodę również bardzo mi się podoba.
    Banerek już wstawiony, a teraz rozmyślam nad koncepcją fotografii książki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam żadnej książki. Zabieram się do pisania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wezmę udział :)
    tymczasem nomnowałam Cię do pewnej zabawy szczegóły na http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny konkurs. Mam nadzieję, że nie zapomnę o nim! Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mam żadnej książki tegoż wydawnictwa. Jakoś tak nie chce mi się pisać, skoro można robić zdjęcia, a z kolei zdjęcia nie zrobię, no bo nie mam czemu. Ale konkurs super! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń