niedziela, 28 lipca 2013

20 pytań


Za niecałe dwa tygodnie Magnolie kończą dwa lata. Pomyślałam - chociaż z racji pogody nie było to tak łatwe, jak się wydaje - że moglibyście mi trochę pomóc w napisaniu tego dnia czegoś innego niż zwykle. Nie będzie to recenzja, krótki artykuł ani przydługie podziękowania, ale odpowiedzi na pytania, które zadacie.

Ta propozycja jest małą modyfikacją pomysłu "100 pytań do blogera". Małą, bo pytań do zadania jest "tylko" dwadzieścia, a zasady zamykają się w bardzo krótkim zdaniu: Każdy z was może wpisać w komentarzu jedno pytanie w jakimkolwiek temacie. W ramach podpowiedzi dodam, że w grę wchodzą sprawy związane z blogosferą (np. współpraca z wydawnictwami, wygląd bloga...), kulturą (np. jak szukać informacji o spotkaniach autorskich itp.) oraz te zupełnie odbiegające od tematu (tylko błagam, nie pytajcie o ulubiony kolor ;)).

Mam nadzieję, że wszystko jasne. Czas - start.

Aha! Jeśli pytań będzie więcej... No nie wiem, wtedy będę się martwić ;)

* Zdjęcie na górze pochodzi stąd

18 komentarzy:

  1. no to może ja pierwsza - jak zaaczęła się Twoja przygoda z czytaniem, czy to ktoś w rodzinie zaraził Cię tą pasją, czy to wyszło, o tak? I - to jest dalsza część pytania - czy przez czytanie zaczęłaś pisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym dowiedzieć się czy prowadzenie tego bloga w jakiś sposób zmieniło Twoje postrzeganie literatury? Chodzi np. o nastawienie do niektórych gatunków, sposób myślenia o książkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki jest twój ulubiony kolor? :DDD Wybacz, nie mogłam się powstrzymać :)
    Mnie ciekawi to, jakie gatunki literackie lubisz i cenisz poza reportażem i lit. faktu? I co sprawiło, że właśnie ten preferujesz?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapytam czy to , że prowadzisz bloga i piszesz recenzje zmieniło coś w Twoim życiu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego zaczęłaś pisać recenzje książek i od czego się zaczęło? Od bloga czy może innego portalu? Czy potrafisz sobie wyobrazić w tej chwili, że z dnia na dzień opuszczasz blogosferę i żyjesz bez bloga? Co uważasz za najtrudniejszy aspekt blogowania?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja spytam: mówisz o swoim blogu ludziom "realnym", np. swoim znajomym? (tzn. czy twoi znajomi wiedzą że prowadzisz bloga) :)
    I oczywiście życzę Ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga, i jeszcze kilku takich rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... O co tu jeszcze zapytać? Nie mam żadnego oryginalnego pomysłu więc może po prostu zapytam czy lubisz książki fantasy? Jeśli tam zachęcam do przeczytania książek o Skrzydłach od Aprylinne Pike i o Atramentowym świecie od Cornrlii Funke :D:D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co studiujesz/studiowałaś? i jaki to ma wpływ na Twój gust czytelniczy i na prowadzenie bloga? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już chciałem zapytać, czy masz chłopaka, ale jak każesz nie pytać o ulubiony kolor... Pytania nie było.:)
    A więc: Gdyby zostawić Cię na bezludnej wyspie, jakie 10 książek zabrałabyś ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ksiażki jakiego pisarza czekasz zawsze z nieciepliwością?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. :) I gratuluję zbliżającej się rocznicy!
    Jaka książka miała na Ciebie największy wpływ?

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja zapytam: masz za zadanie pokonać przerażającego smoka, możesz wziąć do pomocy trzech bohaterów literackich (albo bohaterki, oczywiście) - kogo wybierasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy to pytanie już było, ale: gdybyś miała wybrać jedną książkę, jedną jedyną (nie ma naciągania, że trzy :)), najbardziej ulubioną, to która? Pytanie wbrew pozorom nie jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję "bawełnianej" rocznicy :)
    Czy mogę mieć dwa pytania?
    - Czym, według Ciebie, wyróżnia się Twój blog spośród innych blogów książkowych?
    - Jakich/iej rad/y udzieliłabyś początkującemu blogerowi książkowemu na podstawie swoich doświadczeń?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim składam wstępne gratulacje za wytrwałość, ale również za inwencję w prowadzeniu blog, który o ile pamiętam przechodził metamorfozy.
    Moje pytanie takie bardziej osobiste. Właściwie czym głównie się zajmujesz i jak znajdujesz czas na czytanie i prowadzenie tak interesującego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  17. Psze pani! Ja też chcę zadać pytanie!
    A mianowicie - dlaczego pani blog jest taki fajny?

    OdpowiedzUsuń