niedziela, 30 czerwca 2013


Zapytałam was na facebooku o to, do jakiego gatunku powinny należeć książki, które chcielibyście zgarnąć w najbliższym rozdaniu. Zdecydowana większość stwierdziła, że powinno to być coś lekkiego, zabawnego. Dla mnie to niezłe wyzwanie, bo na półkach przede wszystkim literatura faktu, klasyka i po trochę kryminałów czy fantastyki, ale znalazłam pięć powieści mniej-więcej wpasowanych w klimat - jedną (lub dwie w przypadku Kiss-a) konkretną wybieracie wy.

Zgłaszacie się w komentarzu pod postem: zostawiacie adres e-mail i tyle. Pomyślcie też na przyszłość, którą książkę zabierzecie do domu, jeśli padnie na was. Do zgarnięcia:

1) "Przyjaciółki" - Lisa Verge Higgins
2) "Pozerka" - Claire Dederer
3) "Starsza pani wnika" - Anna Fryczkowska
4) "Kronika ślubnych wypadków" i "Kto się śmieje ostatni" z serii Kiss

Decydować się możecie do połowy lipca, wtedy wylosuję jedną osobę i wyślę wybraną przez nią powieść. Jeśli macie u siebie trochę miejsca, poinformujcie proszę innych o rozdaniu ;)

  

69 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zgłoszę :)
    katarzynadenis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście - zgłaszam się. :)
    kaariokaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;)
    patusia.dorota@o2.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłaszam:)
    Mój e-mail: mania.czytania@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    elementarz90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;)
    dominika.ce[at]hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się:)
    gosagon5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry - z chęcią się wpisuję na listę :)

    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam :)

    coolmamma@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam po "Pozerkę" :)
    Baner zaraz dodam.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja za Babiwnuczka powalczę o Starszą Panią ;)
    anna.kolodynska@gmail.com

    pozdrawiam
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj te "Przyjaciółki
    "intrygują.Zgłaszam się!
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, @cyanidesuicide@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja :)
    rozalia1205@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość książek mam, więc sama się nie zgłoszę :)
    Życzę jednak powodzenia innym :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    magicznyswiatksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. tam dam tama ti dam :) zgłaszam się i ja :)
    anna.sobolewska.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się zgłaszam. :)
    tuskaroz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    aaalexia@wp.pl
    Wybieram "Starszą panią" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    gosiarella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No to i ja się zgłoszę ;)
    tirindeth@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zgłaszam:)
    kulturalnymiszmasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam shapeofmyheart1@tlen.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja bym chciała "Starsza pani wnika" :D
    Zgłaszam się!
    alilithk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. to i ja spróbuję
    "Starsza pani wnika" - Anna Fryczkowska
    przynadziei@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!:)
    szalonapatelnia@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście zgłaszam się :)
    dosiak90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. "Starsza pani wnika" - Anna Fryczkowska
    leacathy5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. chcę, chcę :) nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :))
    paulinazmuda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    sardegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, próbując swojego szczęścia.

    sylwiapis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się zgłaszam :)
    marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. alzarka@gmail.com
    pozdro 600

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie wezmę udział!
    takierozniaste małpa gmail kropka com

    OdpowiedzUsuń
  40. Tym razem daruję sobie to rozdanie bo ja raczej preferuję literaturę faktu, która niestety została odrzucona, ale życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec tygodnia powinno się pojawić coś w sam raz dla tych, którzy lubią literaturę faktu ;))

      Usuń
  41. z przyjemnością zgłaszam się :>
    kasia.przepiorka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    Krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że się zgłaszam! jedrzejjankowski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się;)
    azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciężko będzie wybrać konkretną książkę, ale zaryzykuję i zgłoszę się...
    Pozdrawiam

    ania123423@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Może szczęście mi dopisze :)
    tosia.antonina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Znając moje szczęście mi się nie uda ale spróbuję :)
    daruniadec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Proszę mnie dopisać!
    zkudlinska@gmail.com

    Pozdrawiam, Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :)!
    pyza600@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się:)
    paulina.wozna91@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    madzik-dragon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja dołożę cegiełkę. Zgłaszam chęć :)
    filipczak19@gmail.com

    Z pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    podkomisarz_bunny@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :D
    zuzanka.dd@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. również się zgłaszam :)
    klaudynka_s_97@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    e-mail: asiamie97@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się! :)

    mam_marzenie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :)
    Banerek z przyjemnością dodaje tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się i ja.
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. "Starsza pani wnika" - Anna Fryczkowska
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się. :)

    karolina30071994@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się :)

    larysa-recenzje@wp.pl

    OdpowiedzUsuń