środa, 5 czerwca 2013

 
/źródło zdjęcia/

Kraków w czerwcu to coraz częściej rynek zapełniony ludźmi mówiącymi różnymi językami, studentami uczącymi się nawet w tramwajach i nawet gdy mają do przejechania tylko dwa przystanki, ale też książkami - chociaż trzeba dobrze się przyjrzeć, żeby zobaczyć te ostatnie.

Na początek walka ze stereotypem, że książki to tylko nudne lektury szkolne - 8 czerwca przychodzimy odwiedzić Adasia z ulubionym tekstem pod ręką!


W ten sam weekend (od 7 do 9 czerwca) odwiedzamy Centralną, gdzie będą organizowane kolejne targi - tym razem poświęcone książkom dla dzieci.


I na koniec - must be! - spotkanie krakowskich blogerów (co prawda nie jestem organizatorem, ale myślę, że nikt się nie obrazi jeśli przyjdą też aktywni czytelnicy ;)). Szczegóły oczywiście na facebooku. Jeśli macie chwilę, koniecznie wpadnijcie.

O czerwcowych spotkaniach autorskich jeszcze cicho i głucho, ale informacje na ten temat będą na bieżąco aktualizowane w googlowej grupie "Wydarzenia literackie" - na pocieszenie także dla tych, którzy nie mieszkają w okolicach Krakowa ;)

10 komentarzy:

  1. Zawsze wiedziałam, że to miasto ma potencjał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było gdyby udało mi się od października mieszkać w Krakowie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za medialne wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się u Was dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na spotkanie zapraszamy jak najbardziej tylko prosimy o zaanonsowanie się, żeby wiadomo były jak dużo miejsca zarezerwować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie krakowskich blogerów? O tym nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A kiedy i gdzie to spotkanie? Bo może między kolejnymi egzaminami udałoby mi się znaleźć czas :) (a na podanym linku do FB nic mi niestety nie wyskakuje, bo jest to uniwersalny link pod profile i każdemu wyskoczą inne eventy, zależy co ma w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i moje facebookowe rozgarnięcie :) Wydarzenie nazywa się: "Krakowscy blogerzy - spotkanie" (dobrze byłoby, gdyby wszyscy, którzy się wybierają, dali znać). Będzie 14 czerwca o 18.00, akurat można sobie zrobić przerwę w nauce :)

      Usuń
  8. na targi wybieram się z młodszą siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można prosić o więcej szczegółów np. o miejscu? Nie znalazłam żadnej informacji a trochę trudno się bez niej wybrać :)

    OdpowiedzUsuń