piątek, 17 maja 2013

 
/Ogród Doświadczeń, Kraków/

Kraków, Warszawa, Poznań, Trójmiasto... prawie 150 polskich miast świętuje w najbliższym czasie Europejską Noc Muzeów. Nawet ci, którzy nie lubią wisieć nad eksponatami i słuchać monotonnego głosu przewodnika, mają powody do tego, by wziąć w niej udział: po pierwsze będą mogli samodzielnie pozwiedzać wybrane przez siebie miejsca (a alternatyw dla wiekowych kielichów i obrazów jest przecież mnóstwo), po drugie zrobią to w nocy i wreszcie po trzecie - w razie czego uciekną z krzykiem, ale bez poczucia zmarnowanych złotówek. Lepiej jednak przyjąć tę bardziej optymistyczną wersję, może kiedyś jeszcze tam wrócą? :)

Mój plan na dzisiaj (Kraków organizuje Noc Muzeów o jedną dobę wcześniej niż większość miast) to między innymi Muzeum Fotografii, Ogród Doświadczeń, Muzeum Armii Krajowej i Podziemia Rynku, was zachęcam do stworzenia swoich i zarwania tej nocy. Warto wybrać się tam, gdzie zawsze chciało się pójść, ale jakoś nie było na to czasu albo w miejsce, którego nazwę zobaczy się po raz pierwszy w programie  swojego miasta.


/Muzeum Armii Krajowej, Kraków/

Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie internetowej Nocy Muzeów w Polsce.

7 komentarzy:

  1. Podziemia Rynku są rewelacyjne, ale obawiam się, że dzisiaj to będzie ogromnie ciężko się tam dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat moje lokalne muzea odwiedzam regularnie, więc niczym mnie tego dnia nie zaskoczą, ale z chęcią teleportowałabym się do takiego Krakowa czy Warszawy, żeby popodziwiać to, co mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy u mnie w Szn tez bedzie, zawsze jest co rok, ale teraz jeszcze nie slyszalam :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Kraków ;) Nigdy nie błam w tym mieście, a wiem, ze szkoda. Ja ostatnio byłam na Cytadeli w Poznaniu. Też warto - ogromny park, restauracje, lodziarnie, place zabaw i dwa muzea (w jednej cenie!). ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Nocy Muzeów i bardzo tego żałuję. Niestety dziś tego nie zmienię,ale czekam na Twoją relację:) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziemia są super :) osobiściebyłam zachwycona, czego i Tobie życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam się już kilka razy wybrać do tego Ogrodu ale nie wyszło
    za to podziemiami jestem zachwycona, nie pamiętam już kiedy tyle czasu spędziłam na oglądaniu wszystkiego tak jak w podzieniach

    OdpowiedzUsuń