sobota, 25 maja 2013

Romans czy kryminał? #rozdanie


Romans czy kryminał? Gdy słońce za oknem, po obydwa gatunki można chyba sięgnąć bez obaw, że książka popsuje humor, dlatego w dzisiejszym rozdaniu proponuję wam połączenie wątku miłosnego z zagadką morderstwa do rozwiązania.

By zdobyć "Jeden dzień" w formie audiobooka (mój zdublowany egzemplarz) i "Toast za Temidę", wystarczy zgłosić się w komentarzu do 10 czerwca. Nie ma żadnych dodatkowych warunków, a pomóc sobie można tylko zaciskając kciuki, bo zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie (tak, jestem strasznie leniwa ;)).

[Edycja] Zapomniałam! Osoby anonimowe proszę o zostawianie adresu e-mail.

To co, znajdą się chętni?


61 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Daniel.
    Baner wstawiłem w zakładce z konkursami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    A wieczorkiem wstawię baner na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)Zapraszam na konkurs do mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Będą idealne na tą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się;) A banner zaraz wyląduje u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zgłaszam, jasna sprawa :)
    Baner zaraz dodam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, zgłaszam :) Kocham czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, baner zaraz wstawię. :) Ja ostatnio też jestem leniwa - pod tym względem, że biorę udział tylko w tych konkursach, które nie wymagają udzielenia jakiejś rozbudowanej odpowiedzi czy uzasadnienia czegoś tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Z tymi kciukami będzie ciężko w nocy. Może sobie taśmą pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    E-maila podam tak czy siak, na wszelki wypadek: spokowap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A to i ja się zgłaszam, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. No ba, oczywiście, że się zgłaszam
    zkudlinska@gmail.com
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jakże! Zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie złgaszam, bo akurat te książki mam, ale życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję szczęścia. : )
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :) i zaciskam kciuki, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się również :)
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    rozalia1205@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.:)
    Obserwuje jako mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ; )
    iwona3999@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią przeczytam coś fajnego! Zgłaszam się!
    Baner: http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie umilę sobie popołudnie dobrą książką, więc z przyjemnością się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ! ;)
    karolka4447@onet.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się z chęcią :)
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    mój email: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, zaciekawiłaś mnie tymi pozycjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja:-)
    Baner: http://moymicho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako mol książkowy z ogromną chęcią zgłaszam się do konkursu :)
    Dodatkowo zostawię swój e-mail (tak na wszelki wypadek): voodoo600600@gmail.com

    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam sie
    agnesoslizlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!:)
    mala5102@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się !:)
    maraworld@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Grzech się nie zgłosić ;)
    Tak dla pewności, zostawiam także adres e-mail: karolka1999[at]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiscie że się zgłaszam ;)
    Kocham JEDEN DZIEŃ :***
    email : Tysia_1997@poczta.fm

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również chętnie wezmę udział w konkursie :)
    nnyvnnyv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział! :)
    Na wszelki wypadek zostawiam maila:
    kasiad9-98@o2.pl
    A bannerek już leci na mój blog książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i czekam na rozstrzygnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się z chęcią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście zgłaszam się - w końcu nie mogłabym przejśc obojętnie obok książek^^
    Dodatkowo - mój email to auruna@vp.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja także się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy mocno zaciskając kciuki:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się - obserwuję jako Justyna Kowalczyk
    Mój email justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się, cyanidesuicide@vp.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też chce! :)
    zajac.comenius@gmail.com

    OdpowiedzUsuń