poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Książki na świecie, czyli "Prezi" on


Dzisiaj zapraszam was na bardzo krótką powtórkę tego, o czym była mowa w ostatnim miesiącu. Na mapie świata rozlokowałam pięć książek z dziedziny literatury faktu - opinie o nich znajdziecie w marcowym archiwum.



Ta najprostsza w świecie migawka miała nie tylko przypomnieć książki takie jak "Podróże z Herodotem" czy "Safari mrocznej gwiazdy", ale też (albo raczej przede wszystkim) - zachęcić was do przyjrzenia się bliżej możliwościom programu, o którym być może jeszcze nie słyszeliście.

Prezi służy przygotowywaniu prezentacji znacznie ciekawszych niż te znane z wysłużonego już PowerPointa. Przyciąga wzrok przejściami między slajdami i możliwością robienia zbliżeń. Jedyne, co mogę mu w tym momencie zarzucić, to brak polskich znaków w niektórych czcionkach, poza tym wszystko jest świetne, szczerze polecam.

A teraz najlepsze - programu do robienia rewelacyjnych pokazów nie trzeba wcale pobierać, można z niego korzystać online.

Zainteresowani? :)

9 komentarzy:

  1. Uuuuu, wyższa technika, ale bardzo ciekawa. :) Już kiedyś widziałam prezentacje robiona w Prezi, byłam pod wrażeniem. Rozejrzę się za programem, bo wygląda zupełnie inaczej niż PowerPoint i ma zupełnie inne funkcje... Czy na literackiej mapie świata będą się pojawiać nowe, dodane książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten program może znacznie więcej niż PowerPoint ;) Będę musiała pomyśleć o powiększaniu liczby punktów na mapie, ale niestety jeszcze nie wiem, jak rozgryźć lektury, które opowiadają o kilku krajach jednocześnie (np. o Chinach i Etiopii jak u Kapuścińskiego) :)

      Usuń
  2. Świetna migawka. Zainteresowałaś mnie tym programem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezi zawsze uwielbiałam. Jak dla mnie dużo lepsze od Power Pointa i innych tego typu programów. ;D
    Z chęcią zabrałabym się za Kapuścińskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż wszystkie prezentacje multimedialne już za mną to na przyszłość pozostawię sobie ten program.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo dzięki za informację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Prezi. Prezentacje wyglądają wtedy naprawdę profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sposób na podsumowanie miesiąca;) Prezi znam, chociaż sama jeszcze nie robiłam prezentacji w tym programie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca migawka. Nie wiedziałam, że Prezi nie trzeba pobierać, tylko można korzystać online. Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń