środa, 13 marca 2013

 
 
Podesłaliście dwadzieścia sześć zdjęć książek, które właśnie czytacie. Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i od razu przechodzę do wyników...

Główną nagrodę, czyli dwie wybrane lektury, otrzyma osoba, której poszczęściło się w trakcie losowania: 92ana z bloga czytamysobie. Postanowiłam przyznać też wyróżnienie w postaci jednej książki za moje ulubione zdjęcie - powędruje ona do Elżbiety.

Wylosowanych proszę o sprawdzenie poczty (już wysyłam do Was maile), a pozostałych zachęcam do obejrzenia pozostałych prac konkursowych na facebooku.

PS. To kiedy kolejny konkurs? :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    Dlaczego losowałaś, zamiast wybrać w\g siebie najciekawsze?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, świetny pomysł na konkurs!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dziewczyny nie zgarnęły książki o którą walczyłam to choćby dziś ten kolejny konkurs :-) A na poważnie to oczywiście serdecznie gratuluję. Przyznam że mi również to zdjęcie wpadło w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)

    pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki gratki :D A konkurs jak najszybciej oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dałam rady wysłać zdjęcia. Chociaz pomysl ciagle mam w glowie. Jak zrobie to moge Ci podeslac tak "dodatkowo" jak bedziesz chciala:) Poza konkursem.

    OdpowiedzUsuń