niedziela, 17 marca 2013

Give a book away

 

Tym razem oddaję książkę trochę bardziej "kobiecą" (a mówią, że dyskryminacja leci tylko w jedną stronę). Pisałam o niej jakiś czas temu, może ktoś jeszcze pamięta truskawki na okładce i Mazury w tle... Jeśli chcesz, by powędrowała właśnie do ciebie, po prostu zgłoś chęć udziału w losowaniu za pomocą komentarza. Masz na to trochę ponad dwa tygodnie, bo zgłoszenia przyjmuję do 3 kwietnia.

Tych, którzy mają u siebie trochę miejsca, proszę o poinformowanie innych o rozdaniu (z góry dzięki!), wszystkich innych zapraszam do udziału bez żadnych dodatkowych warunków. 

Miłego dnia! :)


68 komentarzy:

  1. Udziału nie biorę ale będę robić notkę o konkursach więc i o Twoim wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie wezmę udział w tym losowanku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakiś banerek bedzie? To chętnie zamieszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram pomysł! :)

      No i chętnie wezmę udział w losowaniu.

      Usuń
  4. Zgłaszam się - jestem ciekawa tej autorki. Czytałam jedną jej książkę ale podobała mi się średnio, może ta będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo chetna żeby ją przeczytac więc zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat niedawno ją dostałam, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się - książka wydaje się być interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chętnie, zgłaszam się!
    zdjęcie z linkiem wstawiłam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam wiele pozytywnych recenzji książek tej autorki a sama z nią styczności jeszcze nie miałam więc chętnie wezmę udxiał w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, a nuż szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda bardzo chciałabym poznać twórczość autorki, jednak akurat ta książka jest podobno bardzo kulinarna a to już zdecydowanie nie mój temat. Dlatego tym razem trzymam kciuki za pozostałych :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie przyjmę Twoją książkę. I przy okazji, nominowałam Cię do pewnej nagrody. Rzuć okiem na mój blog w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham truskawki! i z chęcią zgłaszam się na ochotnika do przeczytania i do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się kochana.Znam wszystkie książki pani Kasi.Są po prostu "smerfastyczne"!!Nie można się od nich oderwać!
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Informacje zamieszczam tutaj na pasku bocznym:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wstyd się przyznać, ale autorki jeszcze nie znam. Chętnie więc spróbuję szczęścia. Banerek zaraz zamieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią się zgłaszam :)
    domka0808@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chętnie przygarnę i przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. martucha180@tlen.pl20 marca 2013 14:19

    Z wielką chęcią się zgłaszam! Znam wszystkie poprzednie Prowincje Kasi Enerlich, dzięki którym wygrałam w innym konkursie książkowym. A poza tym moja prowincja to sąsiedni powiat, więc można powiedzieć, ze jesteśmy sąsiadkami. A teraz mam smaka na Prowincję pełną smaków!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. ;)
    asza8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się!!
    agatka105@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo chętnie się zgłoszę ^^ karolka1999@interia.pl
    Baner pojawi się w pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyczyniasz się do spełnienia mojego małego książkowego marzenia! Zobaczymy, czy i los będzie taki dla mnie łaskawy.
    Oczywiście się zgłaszam ;)
    (a_4marca@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się, bo jeszcze nie czytałam tej części Prowincji a mam wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam wszystkimi rączkami (w liczbie sztuk dwie) i wszystkimi nóżkami (również doliczyłam się dwóch) udział :) jest na mojej liście "Wrrrr :)"
    Pozdrawiam

    coolmamma@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    mail: zapiski.izis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i ja:) już jakiś czas temu upatrzyłam sobie tę książkę:)
    szalonapatelnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do losowania :)
    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również chętnie wezmę w nim udział, tym bardziej, że pióro p. Kasi nie jest mi obce :)
    varia-blog@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się do losowania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zgłaszam. Książek nigdy za dużo:)
    Pozdrawiam
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką przyjemnością się zgłaszam, ponieważ jestem pasjonatką książek, a nagroda kusząca:) banerek dodałam tutaj:http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. z przyjemnoscią wezme udział w rozdaniu. miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepyszna okładka, zgłaszam się ! ^^
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie się zgłaszam! :)
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się:))notka zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłąszam się.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu. ;)
    akurat99@.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszma się do losowania
    obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się i to bardzo chętnie;)
    kasienka8620@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    arystokratkaz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Smakowitych książek nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Paulina Powązka3 kwietnia 2013 15:15

    Zgłaszam sie! ppowazka@onet.pl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Banerek już wisi na blogu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią wezmę udział!
    Mail: my.books.1220@gmail.com

    Banner bym wstawiła, ale już chyba za późno :c

    OdpowiedzUsuń
  50. ZGŁASZAM SIĘ : EMAIL : OGORECEK@ONET.EU

    OdpowiedzUsuń