poniedziałek, 18 lutego 2013


Zapraszam was do udziału w kolejnym rozdaniu. Tym razem nagrody wybierzecie sami, będą nimi dwie książki z sześciu zaproponowanych przeze mnie: Zabić Jane (naprawdę niezły kryminał), Córka żywiołu (lektura z dziedziny fantastyki), Orkan na Jamajce (opowieść o brutalności dzieci),  Torebki i strzelanina (kryminał napisany z przymrużeniem oka) i poradników: Techniki samorozwoju oraz Trening głosu. Cztery z nich były czytane jeden raz i są w stanie bardzo dobrym, a ich recenzje znajdziecie na magnoliowym blogu, dwie są nieużywane.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie? Przede wszystkim zrobić zdjęcie książki, którą właśnie czytasz, a następnie wysłać je na adres: tabliczkaczekolady@onet.eu wpisując w tytule "Magnoliowy konkurs", a w treści podając tytuły dwóch książek, które chcesz otrzymać w razie wygranej.

Uwaga: Wysyłając zdjęcie wyrażasz zgodę na opublikowanie go na blogu magnolie.blogspot.com oraz jego facebookowej stronie.

Tych, którzy prowadzą blogi, proszę o wstawienie u siebie niewielkiej grafiki podlinkowanej do tego wpisu (nie jest to warunek wzięcia udziału w konkursie):


Na zgłoszenie macie czas do 12 marca, a więc trzy tygodnie.

PS. Wyniki poprzedniego rozdania - tego, w którym można było wygrać "Opowieści z miasta wdów i kroniki z ziemi mężczyzn" - znajdziecie w poście konkursowym (tutaj).

24 komentarze:

  1. oo to już wysłalam na blogu zaraz umieszcze banerek pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na konkurs :) Jak nie zapomnę, wezmę udział :) Na razie nie chcę mi się wstawać i zdjęcia robić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, znam ten ból - leniwe poniedziałki :D

      Usuń
  3. Jeżeli skołuję skądś aparat i złapię wenę za nogi, to chętnie wezmę udział w konkursie :) Na tę chwilę mogę jedynie wstawić grafikę na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszę tak, jak Beatriz "jak nie zapomnę, wezmę udział". :)
    Pomysł bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie nie związane z konkursem :)
    Co to jest ta gruba Rosja czerwona w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta książka: http://magnolie.blogspot.com/2012/05/rosja-podroz-do-serca-kraju-i-narodu-j.html

      Swoją drogą - polecam :)

      Usuń
  6. A jak wybierasz zwycięzcę, bo chyba nie ma takiej informacji? :) Losowanie czy jakoś oceniasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jakaś praca szczególnie zwróci moją uwagę, zwycięży jej autor, ale jeśli nie będę mogła się zdecydować, wylosuję :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) To tak gwoli ścisłości, a udział biorę, tylko się wezmę w garść i cyknę fotę :)

      Usuń
  7. Świetny konkurs. W wolnej chwili cyknę focię i podeślę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie wysłane, a banerek umieszczam tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny konkurs. Jak nie zapomnę zrobić zdjęcia, to wyślę, ale niczego nie obiecuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny pomysł :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłam zdjęcie, chociaż nie ma szans wśród dzisiejszych "pięknych" okładek, ale taka książkę czytam , a poza tym wolę te starsze niż te krzyczące barwami i przepojone słodyczą albo straszące dzisiejsze okładki.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnowałam jednak, w zasadzie żadna z książek mnie nie zainteresował.
      Ale życzę dobrej zabawy.))

      Usuń
  12. Postaram się dzisiaj zrobić zdjęcie ksiązce ktora czytam. Mam juz nawet pomysl, tylko nie wiem czy swiatlo mi pozwoli na wykonanie jego..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ps. Bannerek mi się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, a co - wezmę udział, może mi się poszczęści. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wzięłam udział:)teraz czekam na rozstrzygnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzięłam udział, czekam z niecierpliwością.:D
    Książki zapowiadają się interesująco.:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysłałam zdjęcie, a co mi tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością biorę udział w zabawie - uwielbiam czytać, a Ty oferujesz nam kilka ciekawostek książkowych:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cyknęłam fotkę i wysłałam:) Naprawdę bardzo przyjemny konkurs:)

    OdpowiedzUsuń