sobota, 26 stycznia 2013

Wieści z małego świata

Siedzę po uszy w całkach i macierzach, a w ramach przerwy co godzinkę podczytuję kilka stron Wypalania traw. Skąd ta książka u mnie? Dostałam ją od księgarni Litery w podróży. Co prawda miałam zamiar znacznie ograniczyć liczbę współprac, ale tym razem zrobiłam wyjątek... bo czego się nie robi dla całej literatury faktu zgromadzonej w jednym miejscu? :)

Na początek wybrałam Gorsze światy i wspomnianą już książkę pana Wojciecha Jagielskiego. Pierwsza - wiadomo - dlatego, że opowiada o najciekawszej części Europy (tej Środkowo-Wschodniej), a druga z tego powodu, że w minionym roku zaniedbałam trochę Afrykę (wspomniałam o niej tylko przy okazji opowiadania o Bractwie Bang-Bang)

"Gorsze światy" i "Wypalanie traw"
W mijającym tygodniu dotarła do mnie jeszcze jedna przesyłka - "Księga zaklęć" i "Królowa rabarbaru" od Natuli, bardzo dziękuję!

Wygospodarowałam jeszcze jedną półkę na książki, ale powoli i ona zaczyna się zapełniać i znów mam mały dylemat - pozbywać się niektórych lektur czy nie? Postanowiłam oddać Wam jedną z tych, do których już pewnie nie wrócę. Nie mogę się jednak zdecydować pomiędzy "Opowieściami z miasta wdów. Kronikami z ziemi mężczyzn" czy "Torebkami i strzelaniną" a poradnikami (np. "Technikami samorozwoju"). Może którąś z nich chcielibyście szczególnie zobaczyć w najbliższym rozdaniu?

Na koniec jeszcze jedna sprawa. Magnolie startują w konkursie na Blog Roku 2012. Jeśli chcielibyście oddać na nie swój głos, wyślijcie sms'a o treści E00166 na numer 7122 (koszt to 1,23). Nie namawiam jakoś szczególnie, bo sama należę do tych, którzy wiecznie nie mają pieniędzy na koncie :))


9 komentarzy:

  1. Ja byłabym zainteresowana "Opowieściami z miasta wdów...", jeśli chcesz znać moje zdanie... :-)
    Podoba mi się, że stawiasz na literaturę faktu. Czekam na najnowsze recenzje!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przygarnęła "Opowieści z miasta wdów". Sms z przyjemnością wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w konkursie na blog roku :)
    a kwestia braku miejsca na półkach i mnie dopadła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie się tutaj zrobiło. Aż wysłałem smsa :)
    Zapraszam do siebie. Nowa domena :) http://culturalnie.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawości zobaczyłam opis książki "Wypalanie traw", i sądzę że może być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie tkwię w logice... nie, to chyba jednak złe porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ,,Gorsze światy", poruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czekam na Twoją opinię na temat książki pana Wojciecha Jagielskiego, bo własnie niedawno ją kupiłam, a także Miłość z kamienia. Życie z korespondentem wojennym pani Grażyny. Kiedyś zrobie sobie z nimi mały maraton ;-) Co prawda po fakcie ale cieszę się że do rozdania trafiły opowieści z miasta wdów :-)

    OdpowiedzUsuń