niedziela, 30 grudnia 2012

Ogłoszenia - Te niedzielne

Bardzo szybko, krótko i na temat, bo nie chcę zabierać Wam czasu (zarezerwujcie go na później :)) i mam zamiar jeszcze sporo dzisiaj zrobić, a dzień niestety krótki...

Zacznijmy od wyników rozdania Książki na zimę. Udział wzięło 20 osób. Każdy z Was opisywał naprawdę ciekawą książkę (lub książki), a ja postanowiłam dopisać kilka z nich do listy "chcę przeczytać" :)

Jeden z proponowanych zestawów trafi do osoby anonimowej, która podpisała się nickiem aaa2828. Gratuluję! Na podany e-mail wyślę wiadomość z prośbą o podanie adresu korespondencyjnego...

Tych, którym tym razem się nie udało, zachęcam do śledzenia bloga w najbliższym czasie - właśnie szykuję dla Was kolejne rozdanie.
Chciałabym podzielić się jeszcze dwoma informacjami. Po pierwsze wreszcie zaktualizowałam zakładkę "A życie toczy się dalej" - już myślałam, że nie znajdę czasu, żeby to zrobić, a jednak się udało :)

Po drugie jeszcze dzisiaj pojawi się post, z którym moim zdaniem naprawdę warto się zapoznać. Będzie to rozmowa z bardzo ciekawą osobą - zapraszam już niedługo!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    Czekam również z ciekawością na rozmowę z tajemniczą osobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje czekam zatem na tajemniczy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to potrafisz dawkować napięcie! Czekam więc, nie mam wyjścia :P
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przyznanie nagrody i gratuluję pozostałym uczestnikom świetnych odpowiedzi. : )

    OdpowiedzUsuń