sobota, 29 września 2012

Lektury na ekranie
Z muzyką na pierwszym planie

Już od jakiegoś czasu miałam zamiar pisać trochę więcej o filmach, ale brakowało mi motywacji. Szukałam, szukałam... no i znalazłam :) Postanowiłam stworzyć coś takiego jak filmowe niedziele (będą one łączyć w sobie dwa cykle). Co dwa tygodnie będę pisać o Lekturach na ekranie, a w pozostałe niedziele o Muzyce na pierwszym planie. Pierwszy cykl istniał już od jakiegoś czasu, ale prowadziłam go bardzo nieregularnie, z kolei drugi jest nowością. 


Cykl: "Lektury na ekranie"
Adaptacje dzieł literackich, czyli o tym, jak kino inspiruje się słowem pisanym. 

Cykl: "Z muzyką na pierwszym planie"
To jest zapowiedź.




Wiem, że wśród czytelników bloga znajdują się tacy, którzy nie przepadają za filmami, ale mimo wszystko mam nadzieję, że damy radę!

Ważny P.S. Dzisiaj się przeprowadzam, dlatego w ciągu kilku najbliższych dni moja obecność u was może być bardzo, bardzo ograniczona. Z góry przepraszam :))

26 komentarzy:

  1. Przeprowadzka około 1 października - skąd my to znamy? ^^

    Czekam na cykle, szczególnie na ekranizacje, które pomimo różnego poziomu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało oglądam filmów, ale myślę, że twój cykl będzie bardzo interesujący, dlatego z czystej ciekawości zamierzam go śledzić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam posty poświęcone filmowi - notabene wymyśliłaś ciekawe cykle, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę z obu cyklów;) Kocham filmy prawie tak samo jak książki. ;D
    miłej przeprowadzki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje cykle. Nie można pisać tylko o książkach, nawet jeśli to blog książkowy ;) Ja należę do tej grupy lubiącej filmy i muzykę więc z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cykle zapowiadają się naprawdę obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem lubię obejrzeć jakiś film, więc Twój cykl będzie w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kocham muzykę i bardzo lubię oglądać filmy, chociaż robię to dość rzadko z powodu braku czasu, zatem bardzo chętnie zapoznam się z tymi cyklami. Może nieraz znajdę coś, co mnie zaciekawi i skłoni do bliższego zapoznania się.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można nie lubić filmów?;) Bardzo ciekawy pomysł na cykle, będę czekać na pierwsze posty w tych tematach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja chętnie poczytam o tych filmach - często mam tak, że chciałabym obejrzeć coś dobrego i nie wiem gdzie szukać. także będą wyczekiwać na Twoje cykle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się bardzo cieszę, że będzie więcej o filmach i pojawi się muzyka. A nuż polecisz coś, czego jeszcze nie widziałam :)

    Przeprowadzka, jak się domyślam, z powodu studiów? ;) Powodzenia! Przed Tobą 5 cudownych lat. Chciałabym się zamienić :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się bardzo cieszę na te cykle, bo filmy oglądam i uwielbiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmy to zawsze doskonały pomysł - takie jest moje zdanie! Sama miałam zrobić jakiś cykl filmowy na swoim blogu, ale skończyło się na pomyśle... Może kiedy będę wiedziała jak to zgrabnie ująć to zacznę recenzować filmy.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, podoba mi się ten pomysł! Nie wiem, czy będę uczestniczyć, ale z przyjemnością będę śledzić Twoje wpisy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi super! już się nie mogę doczekać!! Miłej przeprowadzki i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :)będę śledzić twoje posty z zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy pomysł :) trzymam kciuki za realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł!
    Miłej, znaczy dość szybkiej i łatwej, przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te rymy i grafiki są zabójcze. Z niecierpliwością czekam na Twoje wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ból przeprowadzki. Z niecierpliwością czekam na oba cykle.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, zaintrygowałaś mnie tymi dwoma cyklami, czekam na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się pomysł na te cykle :) Sama mam taki problem, że kiedy obejrzę naprawdę dobry film, to chciałabym napisać o nim coś sensownego, ale nie potrafię... więc chętnie będę czytała Twoje teksty :)
    A! I jak tam nowe środowisko studenckie? ;)

    OdpowiedzUsuń