środa, 14 marca 2012

Nasze ulubione seriale

Beatriz oraz Avo_lusion zaprosiły mnie do udziału w zabawie "Nasze ulubione seriale".


Zasady:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Zaproś co najmniej pięć innych blogów.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.


Ekranizacje książek: Duma i uprzedzenie (1995), Zbrodnia i kara (2007), Jane Eyre (2006)
Niesamowite miniseriale powstałe na podstawie równie dobrych lektur. Nie zdradzam szczegółów, bo z pewnością opowiem o nich w ranach cyklu: "Lektury na ekranie" :)

Na poprawę humoru: Teoria wielskiego podrywu (2007), Jane by design, Hart of Dixie (2012)
Słodko-kwaśna mieszanka przeróżnych seriali, które oglądam gdy mam ochotę się pośmiać lub popłakać bez większego sensu. Powyżej znajdują się plakaty tylko trzech z nich, ale to oczywiście nie wszystko. Postanowiłam zwrócić uwagę na Teorię wielkiego podrywu, bo ten serial komediowy naprawdę warto znać. Pozostałe dwa tytuły to nowości, o których być może jeszcze nie słyszeliście. Zabawne, odstresowujące, mało ambitne :)

Polski akcent: Czas honoru (2008), Tancerze (2009), Rodzina zastępcza (1999)
Nie mogłabym nie wspomnieć o tych bardziej "naszych" serialach. Powyżej zabrakło plakatów reklamujących klasyki kina, bo niestety (jeszcze!) nie znam ich zbyt dobrze. Pojawiło się natomiast zdjęcie z Rodziny zastępczej, Tancerzy i mojego ulubionego Czasu honoru, który próbuję przemycić do serc wszystkich znajomych :)

A jakie są wasze typy? Do zabawy zapraszam Natulę, Agatę, Nati, Klaudię oraz wszystkich tych, którzy mają ochotę opowiedzieć o ulubionych serialach!

27 komentarzy:

  1. Ja także jestem fanką Jane by design :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w serialach jestem bardzo zacofana, ale te tytuły proponowane przez Ciebie obiły mi się o uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości z tych filmów nie oglądałam, ale z chęcią się zapoznam, szczególnie z ekranizacją "Zbrodni i kary", właśnie czytam tę książkę i niezwykle mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jane by design" mi się zbytnio nie podoba.

    Chętnie obejrzę ekranizację "Zbrodni i kary". Resztę widziałam i podobało mi się, mniej lub bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Teorię... Świetny film ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także lubię "Rodzinę zastępczą" oraz "Tancerzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam Jane by dising i musze to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko oglądam telewizję, więc z powyższych seriali nie znam żadnego, no może jedynie ,,Tancerzy'' trochę, ale tak poznam nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. No, znam tylko te polskie seriale, bo je widziałem. :) A z resztą może być różnie. :) Ja bym tu dodał jeszcze kilka innych propozycji... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam "Rodzinę zastępczą"! ;) "Dumę i uprzedzenie też". Reszta gdzieś obiła mi się o uszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jane Eyre była świetna, to chyba najlepsza ekranizacja. "Tancerzy" obejrzałam jeden odcinek i jakoś się urwało, mimo mojej miłości do filmów tanecznych maści wszelakiej :) A "Rodzinę zastępczą" oglądałam gdzieś w okolicy podstawówki czy gimnazjum.
    I chyba jesteś jedną z bardzo nielicznych osób, które nie wymieniły House'a :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, rodzinę zastępczą lubię!! Stary serial:) Oglądam też teorię wielkiego podrywu :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiałam "Rodzinę zastępczą" jako dziecko. Bardzo mi się ten serial podobał i myślę, że mimo upływu lat nic nie stracił. Reszty seriali nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiałam "Rodzinę zastępczą" jako dziecko. Bardzo mi się ten serial podobał i myślę, że mimo upływu lat nic nie stracił. Reszty seriali nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. O widzę, że i Ty postanowiłaś dodać post o ulubionych serialach i o filmach :)
    Jane Eyre jeszcze na mnie czeka do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam "Dumę i uprzedzenie".
    Zresztą "Rodzinę zastępczą" i "Czas honoru" również. Jane Eyre jak Miqa, jeszcze nie oglądałam, ale już niedługo postaram się to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za zaproszenie, ale obawiam się, że polegnę w tym temacie :). Seriali nie oglądam, chociaż jakieś kilka odcinków różnych różności rzuciło mi się w oczy. Postaram się aby było pięknie ;).

    Samo przez się, z Twojego zestawu kojarzę tylko ekranizacje książek i "Rodzinę zastępczą" bo leci i leci... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam pojęcia, że powstał mini-serial na podstawie "Zbrodni i kary" Dostojewskiego. Mam nadzieję, że niebawem napiszesz nieco więcej na ten temat, gdyż jestem ogromnie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo... Dziękuję za zaproszenie! :) Z pewnością wezmę udział :}

    Z wymienionych przez Ciebie seriali oglądałam Tancerzy i Rodzinę zastępczą. "Jane Eyre" oraz "Duma i uprzedzenie" muszę obejrzeć ;]

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałabym obejrzeć Jane Eyre, może najpierw przypomnę sobie książkę ;)
    Dziękuję za zaproszenie, już dołączyłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rodzinę zastępczą baaaardzo lubię, pozostałych wymienionych przez Ciebie seriali nie oglądałam, trzeba to kiedyś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojojoj, a ja prawie w ogóle TV nie oglądam... Ale coś wymyślę. ;) Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Co się tyczy Twojego zestawu, to bardzo interesujący. :) "Rodzinę zastępczą" swego czasu oglądałam namiętnie. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe typy. Ja uwielbiam "Herosów", chociaż już nie emitują tego serialu. Ogólnie rzadko je oglądam, bardziej kocham anime <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam "Jane Eyre", a jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z serialem na podstawie powieści - wstyd! Ale już wkrótce mam w planach nadrobić tę zaległość ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzadko oglądam ekranizacje, ale książki z tej pierwszej grupy podobały mi się.
    Tych z drugiej grupy nie znam.
    Uwielbiam "Czas honoru". Tancerzy oglądam okazjonalnie. Dość przyjemne, ale aktorstwo trochę leży. Rodzina zastępcza to klasyk i właściwie dorastałam razem z tymi dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam Tancerzy i Rodzinę zastępczą-zawsze się na niej śmiałam ;D
    Lubię też Dumę i uprzedzenie.

    OdpowiedzUsuń